مرتضی فیض آبادی

مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا

 رییس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور ناجا از مرگ سه تن بر اثر برخورد پرایدی با کمپرسی خبر داد.
 سرهنگ رضا سلبی در تشریح مهمترین تصادفات شبانه‌روز گذشته با بیان اینکه در ساعت 17:15 روز گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پراید با کمپرسی بنز در کیلومتر 10 محور سقز به بانه سه تن جان خود را از دست دادند، گفت: کارشناسان پلیس‌راه علت این حادثه را انحراف به چپ از جانب راننده پراید عنوان کردند.

وی همچنین به برخورد یک دستگاه تریلر فراز با اتوبوس‌«مان» و یک دستگاه کمپرسی ولوو و پژو 405 در کیلومتر 7 جاده اردبیل به سراب اشاره کرد و گفت: در این حادثه نیز یک تن در صحنه حادثه جان خود را از دست داد و هشت تن نیز به بیمارستان منتقل شدند.

به گفته سلبی، کارشناسان پلیس‌راه علت این تصادف را انحراف به چپ از جانب راننده تریلر فراز اعلام کردند.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور ناجا همچنین به برخورد چهار دستگاه خودروی سواری از جمله پژو پارس، سمند، پژو 405 و پژو پارس در کیلومتر 15 اتوبان شهید کسائی تبریز اشاره کرد و گفت: در این حادثه سه تن دچار جراحت شدند.

وی افزود: کارشناسان تصادفات پلیس، بی‌احتیاطی از جانب راننده پژو، به علت عدم استفاده از علائم هشداردهنده هنگام توقف در سطح سواره‌رو نسبت به سه وسیله دیگر و همچنین عدم‌توجه به جلو از جانب راننده پژو نسبت به سواری پژو پارس را علت تامه این تصادف اعلام کردند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: شنبه 1 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com